Skip to content

من و پریشانی و خواب

March 11, 2013

چند روز خواب بد می بینم، یعنی ذهن بیشعورم صبر کرد تا از دهن من بیاد بیرون که من کابوس نمی بینم و کابوس ببینه، اونم خیلی واقعی!‏

از وقتی تو یه کتاب راجع به خواب هایی که ناشی از تجربه های بد دوران بچگیه خوندم خوابام شدن ترسایی که دارم!‏

اول که حس کردم یکی بالشت و از زیر سرم برداشت و گذاشت روی سرم!‏مثل همون دفعه ای که با داداشم دعوا می کردیم و بالشت و گذاشت رو صورتم و نشست روش!‏

 .و حالا هم هی خواب بابام و می بینم، خواب رفتن و.

دو شبه خواب میبینم توی ایرانم و باید برگردم،دیرم  شده و به پروازم ممکنه نرسم و کسی اهمیتی بهم نمیده!‏بابام و دیدم، و چقدر دردناکه که می دونم آخرین باریه که میبینمش!ولی بازم می دونم که چاره ای نیست و باید برم!

شب اول حتی بابام هم گفت من نمی تونم کاری برات بکنم، آخر یه غریبه داشت من و می رسوند فرودگاه!‏

دیشب هم بابام مریض بود توی خواب،من باید می رفتم و وسایلم دور خونه ول بود، فقط رفتم ببوسمش و برم!‏می دونستم که نیست دیگه، دلم ریش می شد از اینکه مریضه!‏

خیلی دلم براش تنگ شده،

(این قسمت پر شد از گریه)

باید تا عمق احساساتم برم تا بتونم باهاشون روبرو بشم و نذارم دیگه زندگیم و زیر و رو کنن از این به بعد، و خوب روبرو شدن  باهاشون می تونه تا این حد دردناک باشه، ولی اگه برای خلاص شدن از دستشون لازمه مجبورم بکنم این کارو!‏

یکی از احساساتی که توی خوابمم اومد این بود که بابام دوسم داشت ولی هوا مونداشت، مثل تو خوابم باید این احتمال و می دادم که ولم کنه!‏

ولی خیلی جاها هم هوامو داشت، خیلی جاها حتی اگه قرار هم نبود ازش کمک بخوام ولی تو دلم می گفتم بابام هست!‏

حالا باید برم و فکر کنم به همه اونجاهایی که بابام هوامو داشته تا این حسم برطرف بشه، بگم حداقل تا جایی که می تونست داشت،

 حداقل کلی جاها اگه کمکم نمی خواستی دلت به بودنش گرم بود!‏

حداقل بود…‏

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

