Skip to content

حسادت

March 20, 2013

ظاهر من خوبه، هیچ وقت از این لحاظ مشکلی نداشتم، به خاطر همین هیچ وقت اونقدر برام مهم نبود!ظاهر بقیم برام مهم نبود زیاد. ولی هیچ وقت نمی فهمیدم دلیل دشمنیه خیلیا رو، دلیل اینکه دوستم ندارن، دلیل اینکه با این که من کاری باهاشون ندارم ولی اونا من و دوست ندارن و دلشون می خواد که خوشحال نباشم. فکر می کردم همین که من اذیتشون نمی کنم کافیه برای اینکه همه چیز بینمون خنثی باشه!‏

حالا می فهمم چرا، حالا می فهمم چرا من هیچ وقت به قیافه کسی حسودی نکردم و خیر همه رو خواستم،از زشت و خوشگل خواستم با همه خوب باشم!‏

کلا درسم اونقدرا خوب نبود و لی خوب قابل قبول بود، و همیشه هم به خودم می گفتم که اگه بخوام می تونم بهتر از این باشم، پس همچنان خوب بودم و خوبیه همه رو می خواستم و از موفقیت هاشون شاد می شدم!‏

ولی الان  تو کار پروژه فوقم به مشکل خوردم، و چیزی که بزرگترش می کنه اینکه خودم حوصله ندارم خیلی خودم و به آب و آتیش بزنم !

به جای اینکه بیام بشمارم مشکلاتی که پیش اومد تو این مدت، می گم منم کار نکردم، واقعا نکردم خوب، حالا به هر دلیلی، اصلا انقد مشکلات دیگه داشتم که یه تمرکز نمی کردم رو کارم!‏حالا اینکه می بینم انقد بی برنامم و همه کارهام و عقب میندازم، سعی نمی کنم به بهترین نحو انجامشون بدم و اینکه انگیزه ای برای بهتر بودن ندارم اذیتم می کنه! و حالا بعد این همه سال منم که دارم حسودی می کنم!

به اونایی که انگیزه دارن تو زندگیشون، که کاری که شروع می کنن و تموم می کنن! به اونایی که دانشگاه بهتر می خوان ، کار بهتر شهر بهتر، زندگی بهتر!‏

هنوزم خوشحال می شم از موفقیت 90 درصد آدمای دورو برم، ولی از موفقیت اونایی که این مدت اذیتم کردن خوشحال نمی شم!آره حالا منم که دارم حسودی می کنم، واین می سوزونتم که اونا فکر می کردن که من همه چی دارم تو زندگیم و خوشحالم پس باید حالم و بگیرن! و این جوری نیست!حالا با این که باز منم که دارم اذیت می شم !‏

سرزنش ها همش رو خودمه، و فکر نداشتن تواناییه که باعث حسودیم میشه!حالا می فهمم حس بقیه رو ، و حالا منم مثل اونام! شاید چیز بدی نباشه! اینکه حداقل این حس و بفهمی!‏

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

